Friday, May 29, 2009

 



第七百三十天,晴

今天是我们在一起的七百三十天,也是我们的两周年纪念日!真的不知该说什么,想说的都在每个月大大小小的一大堆纪念日说了。

时间过得很快,不知不觉中,我们已经在一起两年了。很多人说,在一起久了对对方会很厌倦,但是我还是仍然地爱你那么深 ^^

谢谢你常常陪我很晚睡
谢谢你常常背我的负担
谢谢你常常哄我开心
谢谢你常常买我喜欢吃的食物
谢谢你在风雨中陪着我
谢谢你给了我说不完的快乐
谢谢你的温柔
谢谢你的耐心
就重要的,谢谢你的爱 :)

是爱你的哦,黄洁营同学!


Over the years, we grew up together & grew closer. We changed in different ways. Be a good change, or a bad change, we still grew closer then ever. Remember all the pinky promises we made? I will never forget them, you shouldn't too.

Happy second year of loving, baby. I love you :)

P/s: Hog's Breath Cafe for dinner, and Night at the Museum 2 with bb tomorrow. Will be bringing the dslr out teehee hopefully we get to take a lottttt of pictures!

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home